انگشتر نقره با سنگ های معدنی

برای دیدن مطالبی مثل تست هوش تصویری جدید اینجا باشید.

انگشتر نقره با سنگ های معدنی

برای دیدن مطالبی مثل تست هوش تصویری جدید اینجا باشید.

  • ۰
  • ۰

حلقه‌ی شرف شمس در طراحی خود از سنگ شرف الشمس بهره می‌برد که ویژگی‌های درمانی و روحانی بسیاری دارد. اما این حلقه‌ی شرف الشمس برای چه مواردی مناسب است؟ برخی از خواص این گوهر عقیق زرد و دعای شرف الشمس عبارتند از:

https://www.samatak.com/ads/reportage/%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%85%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87.html

1. افزایش رزق و روزی
2. بسیار مناسب برای کمک به باز کردن راه در امور
3. دفع بلاهای زمینی و آسمانی
4. دفع زخم‌های ناشی از نظر بد دشمنان
5. استجابت حاجات
6. ایجاد امنیت در سفر
7. کمک به کاهش غم و اندوه و بهبود بیماری‌ها

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص سنگ شرف شمس، به لینک ارائه شده مراجعه کنید.

۳. معرفی دعای شرف شمس:
واقعیت این است که شرف الشمس دعایی است که بر روی عقیق زرد رنگ در تاریخ ۱۹ فروردین نوشته می‌شود، اما در میان مردم، به اشتباه، به خود حلقه‌ی شرف الشمس نامیده شده است، در حالی که نگین اصلی این حلقه همان سنگ عقیق زرد است. برای مشاهده این دعا که باید بر روی حلقه حکاکی شود، به لینک ارائه شده مراجعه کنید.

۴. تفسیر دعای شرف الشمس:
به طور کلی، دعای شرف الشمس مناسب برای افزایش رزق و روزی و دفع مشکلات است. برخی از تفسیرکنندگان این دعا را به این شکل بیان کرده‌اند:

این دعا شامل ۱۳ حرف از اسامی عظیم خداوند است که ۵ حرف آن از قرآن، ۴ حرف از انجیل و ۴ حرف از تورات می‌آید.

۵. نکات مهم در خرید حلقه شرف شمس:
در هنگام خرید حلقه شرف شمس به نکات زیر توجه کنید:

1. اطمینان حاصل کنید که حلقه شرف شمس اصلی است، زیرا برخی از حلقه‌هایی که در بازار به فروش می‌رسند، ممکن است دقیقاً در تاریخ ۱۹ فروردین حکاکی نشده باشند. از فروشنده تایید کنید که حکاکی با رعایت آداب در این تاریخ انجام شده است.

2. اندازه حلقه را با دقت انتخاب کنید تا روی انگشت شما مناسب باشد و استفاده از آن راحت باشد.

3. برای خرید حلقه شرف شمس، از فروشندگان معتبر و با سابقه تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل شود. فروشگاه آنلاین شرف یکی از این فروشگاه‌های با تجربه و سابقه است که به صورت تخصصی حلقه‌های شرف الشمس را حکاکی و تولید می‌کند.

۶. فواید درمانی حلقه شرف شمس:
حلقه شرف شمس زنانه و مردانه برای چه است؟ این حلقه به دلیل داشتن سنگ عقیق زرد فواید درمانی بسیاری دارد. برخی از فواید درمانی حلقه عقیق زرد عبارتند از:

در ادبیات قدیمی فارسی آمده است که اگر عقیق را در آب یا آب سیب حل کنید و برای جلوگیری از خونریزی شکم، خونریزی، قاعدگی شدید، هاری و بیماری‌های عفونی و بسیاری از بیماری‌های دیگر استفاده کنید، موثر و مفید است. یکی از فواید دیگر عقیق این است که رنگ آن بینایی را بهبود می‌بخشد و چشم را درخشان می‌کند. این گوهر برای جلوگیری از ریزش دندان و تقویت دندان بسیار مفید است و اینها از مهمترین فواید سنگ عقیق برای بدن هستند و می‌توانید با تهیه هر نوع عقیق از فواید سنگ عقیق بهره‌مند شوید.

۷. روش استفاده از حلقه شرف شمس:
برای استفاده از حلقه شرف شمس باید به موارد زیر توجه کنید:

برای افزایش اثربخشی حلقه شرف شمس، می‌توانید آن را با سایر سنگ‌های قیمتی ترکیب کنید و به صورت دستبند یا گردنبند استفاده کنید.

  • ۰۲/۱۲/۰۵
  • حسن محمدی